بانک تور لحظه آخری

ارائه دهنده تورهای لحظه آخری ارزان و معرفی نقاط گردشگری

بانک تور لحظه آخری

ارائه دهنده تورهای لحظه آخری ارزان و معرفی نقاط گردشگری

  • ۰
  • ۰
 تور تایلند, اخبار روز تایلند
همکاری افزایش روابط گردشگری ایران و تایلند

به گزارش خبرگزاری برنا معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان مرتضی رحمانی موحد در دیدار با خانم کوب کارن واتانا وینگ کول وزیر گردشگری تایلند، گفت: در بحث گردشگری به کشورهایی که سابقه فرهنگی غنی و همکاری با ما را دارند توجه زیادی داریم و کاملا حرفه ای اهداف گردشگری را دنبال خواهیم کرد. وی با بیان اینکه تایلند به روستا ها توجه ویژه ای دارد، اظهارکرد: تلاش هر دو کشور درراستای متوازن کردن سیاست های گردشگری مشترک است.

 در ادامه این دیدار نیز وینگ کول، وزیر گردشگری تایلند با اشاره به تفاهم نامه ای برای ارتقای روابط گردشگری دو کشور گفت: مناسبات بین دو کشور بسیار با اهمیت است و لازم است مناسبات بلندمدت باشد. البته تفاهم نامه هنوز نهایی نشده و نیازمند طراحی یک سری مراحل است، اما محتوای آن همچنان تغییری نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به هیئت همراه خود اضافه کرد: من از ٥ رسانه تایلند خبرنگار همراه خود اورده ام که به طور کامل تصورشان بعد از این دیدار نسبت به ایران عوض شد. یکی از این رسانه ها مجله ای است که بین بیزنس من ها محبوب است و دیگری بین خانواده ها و یکی دیگراز شبکه های اجتماعی آنلاین است. امیدواریم که گردشگران ایران در تایلند هم تجربه خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگذاری برنا

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • اریا هیوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی