بانک تور لحظه آخری

ارائه دهنده تورهای لحظه آخری ارزان و معرفی نقاط گردشگری

بانک تور لحظه آخری

ارائه دهنده تورهای لحظه آخری ارزان و معرفی نقاط گردشگری

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قلعه روملی حصار 

استانبول، قلعه روملی حصار
قلعه روملی حصار در تور لحظه آخری استانبول

این قلعه یکی از مشهورترین بنا در تور لحظه آخری استانبول می باشد. که در تنگه بسفور در ساحل روملی شهر استانبول قرار دارد. و یکی از قلعه‌های مشهور کشور ترکیه أست، بنای بسیار بزرگ و زیبا به شکل مستطیل، این قلعهٔ بسیار زیبا در سال (۸۵۶ هـ – ۱۴۵۲ م) توسط سلطان محمدد فاتح ساخته شده‌است. در این قلعه یک موزه رو باز و یک آمفی تأتر قرار دارد که همه ساله از این آمفی تأتر بعنوان محلی جهت میزبانی برگزاری فستیوال موسیقی استانبول استفاده می گردد. این قلعه روی تپه های بخش اروپایی قدیمی تنگه قرار دارد و هنگام کشتی سواری آنرا خواهید دید. قلعه‌ی روملی دارای سه برج مرتفع (هرکدام از این سه برج به نام شخصیت‌های اصلی دولتی سلطان محمد دوم نامیده شده‌اند) و یک برج کوچکتر به همراه ۱۳ برج دیدبانی است که سه ورودی اصلی (یک ورودی اصلی و دو ورودی مخفیانه به جهت ورود غذا و مایحتاج سربازان) به سمت هرکدام از سه برج اصلی بازگشایی شده‌اند. داخل قلعه روملی خانه‌های چوبی جهت اقامت سربازان و مسجدی کوچک نیز تعبیه شده است. درست روبروی این قلعه یعنی در بخش آسیایی استانبول قلعه‌ی دیگری به نام آنادل‌ حصاری قرار دارد. 

تور لحظه آخری، قلعه روملی حصار
قلعه روملی حصار در تور لحظه آخری استانبول
تور لحظه آخری استانبول، قلعه روملی حصار
قلعه روملی حصار در تور لحظه آخری استانبول

 مطالب مرتبط: هتل سهند مشهد در تور لحظه آخری

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

هتل سهند مشهد در تور لحظه آخری

تور هوایی مشهد، هتل های مشهد
نمای بیرون هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد یکی از هتل های شیک و زیبا که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده است و در فاصله نزدیک حدود 3 دقیقه پیاده روی با حرم مطهر رضوی  فاصله دارد. هتل سهند دارای 10 طبقه مشتمل بر 6 طبقه اقامتی دارای 60 باب اتاق و سوئیت می باشد. گردشگران تور لحظه آخری می توانند برای اقامتی متفاوت و نزدیک حرم مطهر این هتل را رزرو کنند. این هتل دارای رستوران زیبا با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و رستوران آذین با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی است. مسافران محترم تور لحظه آخری مشهد اگر به دنبال هتلی شیک و راحت هستید با انتخاب هتل سهند مطمعن باشید که اقامتی بی نظیر را در شهر مقدس مشهد تجربه می کنید.

امکانات هتل سهند مشهد:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • سالن ورزشی
  • لابی
  • ماهواره
  • آسانسور
  • پارک کودک
  • سالن بیلیارد
  • کافی نت
  • تاکسی سرویس
  • ترانسفر رایگان فردگاه
  • فروشگاه و غرفه
  • نماز خانه
  • سرویس حرم
 تورلحظه آخری مشهد، هتل سهند
لابی هتل سهند مشهد
هتل های مشهد، هتل سهند
رستوران هتل سهند مشهد
 تور لحظه آخری پاییز 95، هتل سهند مشهد
اتاق خواب هتل سهند مشهد

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری در هتل دیوان استانبول 

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

 تور لحظه آخری استانبول در هتل دیوان

تور لحظه آخری، هتل های 5 ستاره استانبول، هتل دیوان
نمای بیرون هتل دیوان استانبول

از هتل های مجلل و شیک که در مرکز استانبول واقع شده است می توان هتل 5 ستاره و جذاب هتل دیوان استانبول را نام برد. این هتل در منطقه شیشلی قرار گرفته است. این هتل در کل 231 اتاق دارد. تاز ه عروسان عزیز که به دنبال هتلی زیبا و لوکس برای ماه عسل خود هستند این هتل گزینه ای بسیار مناسب است. چندین فروشگاه و یک صرافی در این هتل برای دسترسی میهمانان تور لحظه آخری استانبول در نظر گرفته شده است. در این هتل آرایشگاه هم وجود دارد. غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل سرو می شود. میدان تقسیم استانبول 10 دقیقه با هتل دیوان فاصله دارد.

 امکانات هتل دیوان:

  1. پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، سرویس نگهداری اطفال
  2. گاوصندوق، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه و گرمایش، انبار بار و چمدان
  3. صرافی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت
  4. کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری
  5. استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم
  6.   رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق ، رستوران با منوی باز، کافی شاپ
هتل دیوان، هتل 5 ستاره استانبوا، هتل دیوان
رستوران هتل دیوان استانبول
تور لحظه آخری استانبول پاییز 95، هتل دیوان
استخر هتل دیوان استانبول
هتل های 5 ستاره استانبول، هتل دیوان
اتاق خواب دو تخت استاندارد هتل دیوان استانبول
تور لحظه آخری استانبول، هتل دیوان
سرویس بهداشتی هتل دیوان استانبول

مطالب مرتبط: سرزمین موج های آبی در تور لحظه آخری مشهد

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

اگر تجربه ای متفاوت از هیجان و لذت را از مراکز تفریحی در شهر مشهد می خواهید داشته باشید پیشنهاد تور لحظه آخری مشهد مرکز تفریحی بزرگ سرزمین موج های آبی می باشد. مجموعه“سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد که در سال 86 افتتاح شد. این مجموعه در قاسم آباد - بلوار اندیشه - نبش اندیشه ۸۳ واقع شده است. و سرسره "تاپسی توروی" این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. سرزمین موج های آبی دارای انواع سرسرهای آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و … می باشد که گردشگران عزیز میتوانند بهترین روز خود را در این مجموعه بگذرانند.

تور لحظه آخری، سرزمین موج های آبی
سرزمین موج های آبی در تور لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری کیش و شاتل سواری 

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

یکی از تفریحات آبی و هیجان انگیز برای گردشگران تور لحظه آخری در جزیره زیبای کیش شاتل سواری یا همان تیوب سواری می باشد. این بازی مهیج به این صورت است که سوار بر تیوب و توسط قایقی تندرو بر روی آب  به سرعت کشیده می شوید و به صورت تک نفره یا دسته جمعی انجام می شود که لذت خاصی به شما می دهد. شاتل سواری را حتی برای یک بار هم شده باید تجربه کنید تا بدانید این ورزش چقدر لذت بخش می باشد. البته قابل ذکر است که به دلیل نیروی گریز از مرکز و نوسانات زیاد تیوب ممکن است به داخل آب پرت شوید که پرت شدن به داخل آب نیز لذت بخش و مهیج می باشد.

تور لحظه آخری کیش، شاتل سواری
شاتل سواری در تور لحظه آخری کیش

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری در روستای زشک مشهد

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

روستای زشک روستایی با طبیعت بکر و زیبا با چشمه های جوشان که هر گردشگر مشهد مقدس را به خود جذب می کند. این روستا از توابع شاندیز و از ییلاقات شهر مشهد به شمار می‌ رود که در فاصله سی کیلومتری مشهد مقدس و دوازده کیلومتری شاندیز واقع شده است. روستای زشک در دره ای با آب و هوایی معتدل و خنک قرار دارد که رودخانه ای در دل خود جای داده است اگر در مسیر رودخانه پیش بروید خواهید دید در قسمتهایی رودخانه کاملاً خشک است در حالی که چند صد متر پایین تر آب فراوانی از دل زمین بیرون می جوشد به همین علت اسم این روستا زشک است که زشک لغتی برگرفته از زو اشک به معنی چشمه های جوشان است. این روستای زیبا دارای محصولات باغی، رودهای پرآب، کو ها ودره ها، چشم اندازهای طبیعی، اماکن مسکونی سنتی و باغهای وسیع و خوش منظره است. تور لحظه آخری این منطقه توریستی و تفریحی خوش آب و هوا زشک را به گردشگران علاقه مند به طبیعت پیشنهاد میدهد تا یک روز به یاد ماندنی را در دل طبیعت بکر و زیبا داشته باشند.

تور لحظه آخری، روستای زشک مشهد
تور لحظه آخری در روستای زشک مشهد

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری در حمام رومیها آنتالیا

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

یکی از امکان تاریخی و باستانی آنتالیا که در منطقه سیده در میان جنگل های کاج واقع شده است و گردشگرانه بیشماری از آن دیدن میکنند حمام رومیها  می باشد که امروزه آن را به عنوان موزه میشناسند. در این موزه بهترین آثار تاریخی برای دوستداران تاریخ کهن به دور هم گرد اوری شده است. حمام آنتالیا دارای فضای آرامش بخش است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در کنار این اقامتگاه زیبا ساحل سیده واقع شده است که توریستان عزیز میتوانند بعد از دیدن حمام ما باقی روز خود را در کنار این ساحل آرام بگذرانند و از طبیعت بکر آن لذت ببرند. با  تور لحظه آخری آنتالیا از زیباترین و جذابترین جاذبه گردشگری در آنتالیا لذت ببرید.

تور لحظه آخری آنتالیا، حمام رومیها در آنتالیا
حمام رومیها در آنتالیا
مطالب مرتبط: تور لحظه آخری کیش در شهر تاریخی حریره
منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/
  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

 تور لحظه آخری  پیشنهاد میدهد اگر قصد سفر به کیش را دارید گشت و گذار در شهر تاریخی حریره را از دست ندهید. شهر باستانی حریره واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. قدمت این شهر باستانی به 800 ساله پیش برمیگردد و حدود 120 هکتار وسعت دارد که نمایانگر این است که روزگاری جمعیت بیشماری در این شهر زندگی میکردند. زمان رونق این شهر تاریخی، از سال 367 تا 912 هجری قمری بوده است. این مجموعه شامل خانه اعیانی که یادآور خانه‌های چندخانوار قدیمی در داخل فلات ایران و در شهرهایی چون یزد، اصفهان و کاشان است و همچنین مسجد و قنات ها ی قدیمی و حمام با صحن‌های متعدد و حصاری به مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع و دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرین بخش این بنا را تشکیل داده‌اند.

تور لحظه آخری کیش، مکان های دیدنی کیش، شهر تاریخی حریره
تور لحظه آخری کیش در شهر تاریخی حریره

مطالب مرتبط:  تور لحظه آخری مشهد در پارک وکیل آباد 

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

پارک وکیل آباد از پارک ها ی قدیمی و خوش آب و هوای مشهد است که در جنوب غربی مشهد و انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده و با بلوار عریض و زیبای وکیل آباد به میدان آزادی مرتبط می شود. این پارک دارای درختان تنومند چنار و کاج و رودخانه فصلی زیبایی است که گذر این رودخانه از پارک جذابیت خاصی به آن داده است و هم چنین در این پارک باغ وحشی وجود دارد که حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان میباشد از جمله می‌توان به شیر، ببر، خرس، گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، و…. را ا نام برد که مورد بازدید دوستاران حیوانات قرار میگیرند. پارک جنگلی وکیل آباد که درگذشته به نام میرطراز یا باغ وکیل آباد شناخته می شد، در سال ۱۳۴۸ ش. توسط مالک آن، خامه حسین آقای ملک ، به صورت رسمی وقف استفاده عموم گردید و به شهرداری مشهد واگذار شد. امروزه این پارک مورد علاقه مردم مشهد و گردشگران زیادی قرار گرفته است. تور لحظه آخری مشهد این پارک جنگلی زیبا را به گردشگرانی که در مشهد به دنبال محلی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت هستند پیشنهاد می دهد و شما مسافران عزیز مشهد می توانید یک سری هم به مکان گردشگری روستای زشک بزنید واز دیدن آن لذت ببرید. 

تور لحظه آخری، پارک جنگلی وکیل آباد
تور لحظه آخری مشهد در پارک وکیل آباد

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری در کاخ دولما باغچه 

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا
  • ۰
  • ۰

یکی از جاذبه های زیبا و جذاب با معماری خاص که بیشتر مسافران و گردشگران را به خود جذب می کند کاخ دولما باغچه در استانبول می باشد. تور لحظه آخری استانبول از گردشگران علاقه مند به تاریخ و کاخ ها میخواهد که گشت و گذار در این کاخ را از دست ندهند. این کاخ بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، بدستور سلطان عبدالمجید اول، ۳۱امین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌ است. در گذشته های دور پرندگان زیبا را از مناطق مختلف به این کاخ اورده و نگهداری میکردند تا پادشاهان از وجود این پرندگان لذت ببرند. اگر به داخل کاخ بروید چشمتان به سالنی بزرگ و مجلل با 56 ستون و چلچراغی درخشان میخورد که برایتان جذاب است و هم چنینن شما نظار گر ساعتهایی هستید که خیلی وقته روی نه و پنج دقیقه ثابت شده اند دلیلش هم این است که در سال هزار و نهصد و سی و هشت موسس جمهوری ترکیه در ده نوامبر در این وقت چشم از جهان گشوده است.  بازدید از کاخ دولما باغچه هر 25 دقیقه یکبار برای هر تور انجام میشود.

تور لحظه آخری استانبول، کاخ دولما باغچه استانبول
تور لحظه آخری در کاخ دولما باغچه استانبول

مطلب مرتبط: تور لحظه آخری کیش در هتل دریایی ترنج

 منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • اریا هیوا